BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

apa-apa ja!



Tuesday, February 1, 2011

malam2 aku tanpa dia


aku baru ja sampai kedah semalam.tak penah2 beli tiket bas sendiri,so semalam aku pong beli la sendiri tiket bas. mama salu pesan,

"nak beli tiket bas,ajak sapa2 teman,satg kena tipu lah apa lah.."

tapi semalam nak cepat punya pasai,aku terpaksa beli sorang2.
sampai ja kat kaunter Bas Etika,aku pong mintak la kat akak tuh tiket alor star.
so aku dapat tiket bas alor star yg nak gerak lagi 15 minit.
pergh.bapak awal.igtkan dah tadak tiket utk aku sebab dah petang time tuh.
aku ada 6 jam utk membuang masa dalam bas tuh.dengan ekonnya yg kuat gila
nak mati.dah mcm ketul ais aku dlm tuh.
tup2,tengah aku sejuk sorang2 dlm bas tuh,aku tetiba tingat kat hg,syg.
tingat time dulu2,kita nek bas sesama.den bila aku sejuk,hg mesti pelok aku.
samalah jugak if hg pong sejuk jgak.last2 kita tetido kt bahu masing2.
wei syg,
6 jam aku dalam bas tuh,x penah seminit pong aku x igt pasal hg.
tambah2 lagi sebelah sit aku kosong.lg saket bila depan aku tuh capel peng.
syg,mcm2 aku terpikir msa dlam bas tuh,
kalo kita stil cpel lg,mesti hg akan teman aku balik kedah or teman aku msg dlm bas sampai aku smpai.
aku bley abeskan 6 jam yg x berharga aku tuh ngn hg dalam bas.
hg bule imagine dak betapa bagianya if kita still cpel,syg?
tp tak pa,aku taw hg bagia ngn dia skg.aku pong tumpang gumbira.
tgh2 aku berangan pasal kta dulu,tetiba terdetik kt hati aku
nak kol hg.sebab aku rindu nk dga sora hg.so aku taip number
hg n kol.agak lmat gak hg nak agkat,tapi bila dah agkat,aku dga sora laki.teros aku letak n aku senyum ja.pkol 7.45 mlm time tuh,tp hg still ada ngn dia.
sepatotnya time tuh hg ada kat uma,syg. Dulu,aku dah hafal suma rutin harian hg dari pg sampai hg tido. tp skg hg mesti dh x sama.
skg,setiap masa aku salu doakan hg sentiasa ada dlm kebagiaan.
wei hg,
aku cuma nak hg taw,aku x penah benti syg hg dari dulu.
x kesah la apa cobaan yg hg buat utk buat aku benci hg,
suma tuh xkan berjaya,sebab,
hg first love aku n last jgak dlm hidup aku.
even aku pernah cari pengganti hg,tapi x dak sesapa pong yg layak ganti tempat hg dalam hati aku.
xdak yg bole memahami aku sedalam mana hg phm aku.
5 tahon kta cpel. hg dah mcm keluarga aku.fmly aku pong suka hg.
parent hg pong syg aku.
tp skg hg x penah tegow aku pong kan.
syg,
hilangnya hg dalm hidup aku dgn tiba2,
ibarat mcm fon yg on,tapu tadak sim card.
baby,
i got nothing to live now.
just this that give me air to live n thinking of you.


Cek Ted yg hg bg msa beday aku.




from the first day i meet you at the Math tuision class..
until now,
you still the one that i deeply love,baby.






0 comments: