BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

apa-apa ja!



Friday, November 5, 2010

Hari Hari terindah bersama Sayang2ku


Jumaat
3-10
&
stor 2 murtad
outing dlm upnm
Uit para-para stalkerku yg disayangi sekelian..hari ney..Deepavali~

so..mysuperbbHyperb roomate were decided to have some fun around this Bigggg

university..aceli dari mlm td gi dh plan xtbt utk esok..*bajet mcm byk tempat nk gi.

so..plan punya plan punya plan...hah!

kteowg bercadang utk :

1. belajar berenang kat pool upnm.*hha
2.makan-makan kat, restoran Nz upnm.*fit blanja
3.bermain Squash di,court squash upnm.*upnm je la

so..pkol 7 pg roomate2 i ney pon bgon la utk menjalankan segala xtbt yg
telah dirancang pd mlm td..siap..siap..siap...
suma da packing..bju renang,raket Squash,DUET...haaa,,*duet tu aset oke.
den bergeraklah km sume nk gi renang....jalan..jalan..jalan.....
tibe-tibe je!!!
kami jurugambar.
*hani wat comey plak.huh







lupeee.!!eeeeeee.

shit sangat2 sebab odw aku nga jalan2 ngn dorang,bru aku pasan yg aku x bwk
myNewone swimming cap kot bai..!!!
adoyy...so..siPemalas nk nek blok utk amek blk cap tu pon reda je la x ley join
kawan2nya bermain airrrr!!! *naj men jgakkkk!
so x pe aa..mang frustrated gle babi aa..xpe aa..
tlg tengok2kan dorang renang pon oke ape..
aku jd photographer dorang..
ne haa pic2 yg aku brjaya Snap!!



fit suka maen ayaqq!


fit.fiqah.fara dib.*aku jeles ney!!


dia ney sangat hebat.tempat dalam kot.:)

k..after menahan kesakitan hati melihat depa suma men ayaq kolam tuh,

aku terpaksa menghambat mereka suma nek salen baju..

sebab jam dh tunjuk pkol 10:00 pg dan aku lapaq!

so km suma siap2 la nk pi mkn...

lbey kurang breakfirst+lunch aa kan..

sembang..makan..sembang..makan....

kenyang suma skali...burrrrppp~

alhamdulillah..hee..aku x bwk duet pon aceli,,

fit blanja! *thanks fit..muaahh.esok i blnja k.



k..pas abes melantak segalanya...we are heading to Squash Court..

yup.ini saya.Adi.


dorang pon maen lah Squash..aku mlaih nk men so juz snap dorang2 ney..

dia yg paling Master kt upnm ney. :)



panaskan bdan dlu.skipping gerl! :)



Fiqah Vs Adi. :)




depa Golfer.-fit&diba-

if hampa suma nak taw,depa ney golfer..tp bley gak suaikan dri dlm court squash
ne.tera kot depa maen..!!


ne baru la pemain squash yg sejati bai. :)
-hani&tatak yati-




last but not least..







Nur Afiqah Ruslan

syahid suda The Legeng Of the Squash kita..isk3. :(
weh3..dak3..dia tetido ja la...penat hari ney..dia berenang dari hujung sana....
sampai hujung sini...pas brenang dia pi main squash pulak...
aleh2 kat dlm gelanggang squash ney jugak dia tetido..
hee. *adi yang jahat bila upload gmaq fiqah ney.

aku yg upload suma gmaq2 kita td..hee!




last sekali...kami suma pulang la ke blk 3-10 yg disayangi..




tamat suda xtbt hari ini..

.adi.

0 comments: